عشق نافرجام

کسی که تو را دوست دارد
 
کسی که تو را دوست دارد حتی اگر هزار دلیل برای رفتن داشته باشد،
هرگز رهایت نخواهد کرد ،
او یک دلیل برای در کنارت ماندن خواهد یافت.
 
 
از اتـــاق خاطـــراتم بوی حـــلوا بلند شــده است
آرام فـــاتــحه ای بــخـــوان…
شـــاید خدا گذشـــته ام را بیــــامــــرزد!
 
 
باز هم بگو دوستت دارم …
اینجا نه دماغ کسی دراز می شود
نه گرگی به گله می زند.

از تنهایی گریزی نیست
بگذار آغوشم برای همیشه یخ بزند
نمی خواهم کسی شال گردن اضافی اش را
دور گردن آدم برفی احساس من بیندازد....



نظرات شما عزیزان:

نازنین
ساعت21:28---3 خرداد 1392
سلام به آجیه گلم....خانومی ادت کردم و تو نظراتمم آی دیتو پاک کردم که کسی بر نداره...فقط من متاسفانه زیاد نمیتونم بیام یاهو ....ولی هروقت بتونم حتما میام عسییییسم
راستی یکی از مطالبتو با اجازت میذارم تو وبم (کسی که تو را دوست دارد) خیلی باحال بود و واقعا درست...خیلی خوشم اومد...دمت گرم

خب فعلا رفع زحمت میکنم تا دیدار بعد...
(به قول یه عزیزی من زحمته بی نقطموبازم به قول همون عزیز (سیم تحویل بریدم انگار)

خب دیگه ما رفتیم...

یا علی...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
جمعه 3 خرداد 1392برچسب:,16:31به قلم: یه دوست ™